Aku Kankaanpää

ylioppilas, rakennuskonevuokraaja

Olen 25-vuotias nokialainen ja työskentelen paikallisessa rakennuskonevuokraamossa konevuokraajana. Koulutukseltani olen ylioppilas ja töiden ohella suoritan avoimessa yliopistossa kauppatieteiden tutkinto-ohjelmaan kuuluvia opintoja. Sotilasarvoltani olen reservin vänrikki. Harrastuksiini kuuluvat kalastus ja golf.

Päätin asettua ehdolle, sillä vaikuttaminen ja poliittinen päätöksenteko on aina ollut mielenkiinnon kohteenani. Seuraan aktiivisesti politiikkaa sekä kotimaassa että ulkomailla. Koen, että minulla on tuoreita näkemyksiä nokialaisten yhteisiin asioihin, sekä yhteistyökykyä löytää ratkaisuja päätöksiin. On siis aika lopettaa arvostelu ja lähteä itse mukaan päätöksentekoon.

tärkeimmät vaalitavoitteeni:

Nokia omaa loistavan sijainnin kahden suuren vesistön välissä koskineen, sekä tietysti Tampereen rajanaapurina. Edellä mainitut asiat yhdistettynä järkevään kaavoituspolitiikkaan sekä yrittäjämyönteiseen ilmapiiriin mahdollistavat kaupungin kehittymisen myös jatkossa. Yritykset luovat työpaikkoja ja työpaikat mahdollistavat aivan tavallisten ihmisen turvallisen arjen iloineen niin tänä päivänä, kuin tulevaisuudessakin. Elinvoimainen keskusta palveluineen, idylliset asuinalueet, sekä monipuolinen luonto takaavat Nokian vetovoimaisuuden jatkossakin.

alkava kausi Korisliigassa (2021-2022) on minun kymmenes kausi Bc Nokian toimitsijapöydässä pöytäkirjan pitäjänä.