Carita Kinnunen

sosionomi (amk), teologian yo

Asustan Sarkolan kauniissa ja rauhallisessa maalaismaisemassa kahden lapseni kanssa. Olen sosionomi ja kirkon nuorisotyönohjaajan (AMK) ja tällä hetkellä työskentelen Nokian seurakunnan nuorisotyössä. Aikaisemmalta koulutukseltani olen turvallisuusvalvoja. Viime syksynä aloitin opinnot myös teologisessa tiedekunnassa Helsingin yliopistossa ja kandiopinnot ovat nyt puolessa välissä. Minulle tärkeää on itsensä kehittäminen ja kouluttautumisen tasa-arvoiset mahdollisuudet.

Tartun toimeen ratkaisukeskeisesti.  En pelkää työtä. Tahdon auttaa ja vaikuttaa. Olen ihmiselle ihminen.

Tärkeimmät vaalitavoitteeni:

• Hyvinvointi, hyvinvointi ja hyvinvointi!

Hyvinvointi on monisyinen asia, johon vaikuttavat niin ympäristö, talous, koulutus kuin terveyspalvelutkin.

• Moniammatillisella yhteistyöllä pystytään takaamaan mahdollisimman laadukkaat palvelut hyvinvoinnin edistämiseksi.
  • Sukupolvien välinen yhteistyö avartaa näkökulmaa ja tarjoaa uusia mahdollisuuksia.
  • Nuorten ääni pitää saada kuuluviin, sillä kyseessä ei ole vastarintaliike.
  • Yhdessä olemme enemmän.

myin moottoripyöräni pois jotta sain rahaa lentolippuun ja lähdin Afrikkaan vapaaehtoistöihin. Tämän seikkailun johdosta hakeuduin opiskelemaan työhön, jossa saan toimia lähellä ihmistä.