Johanna Peurala

varhaiskasvatuksen opettaja, vky:n apulaisjohtaja

Olen varhaiskasvatuksen opettaja ja päiväkodin apulaisjohtaja. Olen kotoisin Kuopiosta, mutta asunut Nokialla jo vuodesta 2002.

Olen aina ollut kiinnostunut politiikasta ja pääsin valtuustoon 2017. Haluan edelleen olla mukana vaikuttamassa yhteisiin asioihin ja edistää laaja-alaisesti nokialaisten hyvinvointia, erityisesti lasten ja nuorten asioita. Nokiasta on tullut minulle rakas paikka ja haluan myös omalta osaltani edistää kaupungin elinvoimaisuutta ja vetovoimaa.

Laadukas ja tasa-arvoinen varhaiskasvatus sekä opetus lapsille ja nuorille, oikea-aikaiset ja riittävät terveys-ja sosiaalipalvelut kaikille ikäryhmille sekä arvokkaasta lähiympäristöstä huolehtiminen.

Kaupunginvaltuutettu 2017-21

Kaupunginhallituksen varajäsen (2017) ja varsinainen jäsen 2017-21, perusturvalautakunnan jäsen 2017-21, maakuntavaltuuston sekä seutuhallituksen varajäsen 2017-21.

perheeseeni kuuluu 15-vuotias tytär, aviomies sekä varsinainen riekkumarallallei-weimarinseisoja Haamu. Rakastan sienestämistä, mökkeilyä ja matkustamista. Matkustaminen on tosin nyt ikävästi tauolla koronan vuoksi.