Mirko Lännenpää

yrittäjä, palautemies

Olen palautemies ja yrittäjä Siuron suunnalta. Asustelen vaimon ja kolme koiran kanssa rintamamiestalossa, jonka pihalla on pikkuinen navettarakennus, jossa vuohia, kanoja sekä kukko. Harrastan amerikkalaisia autoja ja olen aktiivinen Siuro Cruisersin jäsen. Perheeseeni kuuluu myös kaksi aikuista lasta ja kaksi lastenlasta.

Palautemies tittelin olen saanut palautefirma Taplausen asiakasyrityksiltä, joita olemme palvelleet asiakkaan ja henkilöstön kuulemisasioissa kohta 10 vuotta.

Lisäksi olen mukana ravintolayhtiössä, jolla on viisi Pancho Villa ravintolaa tässä lähialueella.

Haluan olla mukana vaikuttamassa asioihin, jotka ovat tärkeitä ja minua lähellä. Esimerkiksi Miharintien ja muiden vastaavien kyläteiden jalankulkijoiden turvallisuus.

Nokia on minulle koti ja haluan kotonani asioiden olevan hyvin turvallisuuden, talouden ja viihtyisyyden puolesta.

Näihin vaikuttamalla Nokia on entistäkin parempi kotikunta myös tulevaisuudessa.

Jo mainittujen Siuro Cruisersien ja yritysteni toiminnan lisäksi olen myös Sydänsairaalan sekä muutaman muun yrityksen ja yhdistyksen hallituksissa.

vaikka autoja harrastankin ja voisi olla vaikea uskoa, niin ympäristöarvot ovat minulle todella tärkeitä.