Olli Lahti

asennuspäällikkö, yrittäjä

Olen 30-vuotias asennuspäällikkö nokialaisessa rakennuskonevuokraamossa ja asustelen Taivalkunnan liepeillä. Harrastuksiini kuuluvat vahvasti autourheilu ja metsästys. Vahvuuksiani ovat hyvät sosiaaliset taidot sekä verkostot, jotka ovat kehittyneet varsinkin harrastusteni parissa. Olen toiminut esimerkiksi Nokian urheiluautoilijoiden hallituksessa yli kymmenen vuotta, joista neljä vuotta puheenjohtajana. Toimiessani erilaisten ja eri-ikäisten ihmisten kanssa olen oppinut katsomaan asioita hyvin monesta eri näkökulmasta.

Koen että minulla olisi hyviä ideoita ja näkemyksiä Nokian kasvuun ja kehitykseen. Haluaisin olla vaikuttamassa siihen, että Nokia olisi jatkossa entistäkin parempi paikka yrityksille, työikäisille, vanhuksille, lapsille eli kaikille nokialaisille!

tärkeimmät vaalitavoiteeni:

Kaupungin vetovoimaisuutta on tärkeää kehittää jatkuvasti niin uusien yritysten kuin asukkaidenkin näkökulmasta. Tärkeänä asiana pidän myös nykyisten yritysten toimintaedellytysten turvaamista. Näitä asioita voitaisiin edesauttaa esimerkiksi lupa- ja kaava-asioiden sujuvoittamisella, joka elävöittäisi samalla keskustaa sekä hienoja Nokianvirran rantoja. Nokialla on myös jouduttu tekemään isoja investointeja, joten nyt on tärkeää pyrkiä tasapainottamaan taloutta kuntoon.