Sari Suomi

diplomi-insinööri

Insinööri etätöissä valtion palveluksessa. Aikaisemmin olin 16 vuotta Nokia Oyj:llä Hervannassa keskijohdossa ja puhelin puuhissa lähinnä business-mallien parissa.  Siellä 2011 kyllästyin jatkuvaan epävarmuuteen ja YT:hin ja päätin siirtyä pitkään ja kapeaan valtion leipään.  Nyt tunnen julkisen puolen hankintatoiminnan ja säädökset ihan työn kautta.

Olen aina kokeilemassa uutta, joten harrastukset vaihtuvat ja lisääntyvät. Pääliikuttaja on Risto-koira, joka lenkittää minua Harjuniityssä. Pidempiaikaisina liikuntaharrastuksina ovat golf (Nokia River Golf)  ja laskettelu, myös retkiluistelu ja melominen on vaihtelevasti mukana.

Miksi olen ehdolla:

Toivon, että voin ajaa ihan keskivertokuntalaisen asiaa, joka usein jää unohduksiin, kun erityisryhmiin paneudutaan. Myös vaikuttamalla hankintojen tehokkuuteen ja rahankäytön järkevöittämiseen, keskittymällä kaikkia koskeviin oleellisiin asioihin.

• Kunnan nettomaksajan etua puolustamassa.
  • Pidämme huolta luonnostamme sekä ympäristöstä.
  • Panostamme toimiviin kulkuyhteyksiin myös yksityisautoiluun.

Keskusvaalilautakunnan varapuheenjohtaja ja kutsuntalautakunnan jäsen.

Aikaisemmin olen ollut mm. kaupunginvaltuuston  varajäsen ja tarkastuslautakunnan jäsen.

soitan pianoa Swing Eagles Big Bandissä. Aikaisemmin soitin trumpettia Nokia Big Bandissä ja Oktaavissa, joiden mukana olin esiintymässä Nokian toreilla ja Tapsan tahdeilla.