Jari Kinnunen

rikosylikomisario, HTM

Olen huono vastaamaan tuntemattomiin numeroihin, joten heitä ensin vaikka tekstarilla tai ole muuta kautta yhteydessä.

Isä, isoisä, valtion palkkatyöläinen ja ainakin vaaleihin saakka myös paikallispoliitikko.

Olen aina ollut vastuunkantaja ja vaikutan mieluummin sisäkehältä kuin huutelen ulkokehältä, taikka kokonaan kehän ulkopuolelta.

1. Nokian taloudellisen tilanteen parantaminen,
2. Ennalta estävien toimien eteenpäin vieminen – myös tiukassa taloustilanteessa,
3. Nuorten lapsiperheiden, lasten ja nuorten asiat ovat lähellä sydäntä.

Kotkan Kiri ry:n kilpailujaoston nuorten edustaja, Kotkan poliisiyhdistys ry:n hallituksen jäsen, Kotkan Seudun sijaiskotiyhdistyksen perustajajäsen ja 1. puheenjohtaja, Nokian Reserviupseerit ry puheenjohtaja, Boxing Club Nokia NBC ry:n puheenjohtaja, Sisä-Suomen poliisilaitoksen yhteistoimintaelimen päällystöedustaja, As. Oy Nuutinkatu 7, Kotka hallituksen jäsen, International Police Association – Suomen osaston puheenjohtaja (parhaillaan), Nokian kaupunginvaltuuston jäsen (parhaillaan), Nokian kaupunginhallituksen jäsen (parhaillaan), Nokian rakennus- ja ympäristölautakunnassa KH:n edustajana.

Olen kriisinhallintaveteraani ja saanut Nobelin rauhanpalkinnosta osani 1988. Takana kaksi sotilaspuolen ja neljä poliisipuolen operaatiota, sekä lukuisia koulutusreissuja mm. Afrikassa. Yhteensä 8,5 vuotta – toistaiseksi.